スポンサーサイト

--年--月--日 --:--


還我阿誠>3<

2007年12月30日 22:24

銀魂的放縱欄(笑)
(廣東話MODE注意)

其實今次想講港版翻譯=~=
無啦啦轉左個叫「蕭星」既物體~
本來以為都係咁睇,直到見到新八叫「銀哥」=口=
D先生變晒阿哥…十萬個唔習慣
銀哥土方哥我以為睇緊武俠片OTL

雖然歲三變返十四,但其他稱謂就亂晒籠
沖田特別尊重近藤老大點會一時近藤一時近藤哥,仲有「近藤哥」好似降級咁=3=

不過最嚴重既係有D部份譯到一舊舊,明明應該好笑我竟然唔識笑…OTL||||
睇銀魂唔識笑既感覺係幾咁痛苦~
鬧對講機的人講野漏氣變發UP風,將個笑位(?)降級…根本是偏差=~=漏氣比較襯銀時XD
有D流氓腔我覺得佢濫用左,連我細佬都話阿誠時代都有咁多「你條友仔」(其實我係「你條友」派←?)


說回今卷的OTAKU土方,好似天王上身變成金句王(爆)
買美少女首辦要三個,「一個保存、一個觀賞、一個要黎用」XDDDDD
呢D咁三級既野由土方口中聽到真係好唔慣XD|||
「一搵工就認輸」…!!對不起我認輸了XD

銀魂基本上我是等單行本連載都是斷斷續續,因為蕭星大我差不多一整卷都補回(汗)
才發現164訓的沖田成個人改了~
164_w沖田
無論什麼情況下都是一副S咀臉的才是沖田


コメント

    コメントの投稿

    (コメント編集・削除に必要)
    (管理者にだけ表示を許可する)

    トラックバック

    この記事のトラックバックURL
    http://discover325.blog115.fc2.com/tb.php/159-81f8d470
    この記事へのトラックバック


    刷日誌


